måndag 8 september 2008

Tygshopping i Sumpan och KANINER!

Idag har jag varit på Textilcentrum! Ibland har de massor man vill ha och ibland inte lika mycket. Idag var det svårt, kunde gått därifrån med 10 meter velour men nöjde mig tillslut med 3, cerise, orange och röd. Lite mudd blev det också, cerise, vit, svart och röd. Sen blev det lite gott och blandat: cammofleece, till ett par önskade mössor, blommig vaxduk och ett Teletubbies tyg som sonen vägrade släppa! Inte kan man neka en liten sjukling, som mamma tvingat med in i tygaffären, lite tyg?! Funderar att sy en väska till honom av det - för han älskar sådana också! ;)
Sen låg det ett paket och väntade på mig idag! Underbara Älsklingsfrö som var så snäll och delade med sig av sina kaniner! Jag är sååå glad! TACK än en gång!!!
Har hunnit sy lite också, men inget som är klart! Men raglantröjor är på G! (dock inga kaniner) :)

3 kommentarer:

prickig design sa...

Vilka härliga färger på velouren!Ser fram emot verk i dessa tyger!=0)

malin sa...

Kan man någonsin få för mycket tyg? Tror inte det! Såg förresten att din kille var född i okt-06, en sådan modell har jag också :)

Anna-Snoddas sa...

Syster Blå: Har planer för alla fägerna faktiskt, muddbyxor till sonen och presenter.
Malin: Nej man kan aldrig få för mycket! En härlig modell på dem, om en en väldigt intensiv just nu! ;)