torsdag 4 september 2008

Tidigare alster!

Här kommer bilder på lite kläder jag sytt tidigare! Först ut är muddisar i cammo- och djungeltyg! Inte särskilt bra kvalitet på cammotyget tyvärr, blev blekt efter första tvätten! :( Köpt på Tygvaruhuset, djungeltyget är inhandlat på Åhlens. Mudd från Tygvaruhuset och Textilcentrum i midjan, resår nedtill.Sen har vi muddisar och 3/4 i frotté, jättemysiga! Frotté från Hemtex, mudd från Textilcentrum. När jag började sy muddisar i vävt tyg provade jag mig fram med sambons och mina kasserade byxor. Blev ju dessutom mjukare och skönare!
Och sist en live bild på Snoddas! Enda stället den pojken står still på är i hissen när man ska ut och leka! :) Jättemjuk och skön manchester i byxorna och tröjan är det första jag sytt i elefanttyget! Tyg och muddar från Jofotex!

11 kommentarer:

prickig design sa...

Hej hej!
Det är självklart ok att du länkar till mig!Länkar till dig med! Gillar din elefanttöja med röda kantband. Kombinationen brunt och rött är så fint.//Liv

sygryn sa...

Hejsan!
Såklart att du kan länka till mig! Då blir jag ju bara glad!Gillar också din elefanttröja! /Malin

HugOlle sa...

Håller med föregående talare. Smickarande att vara med på din blogglista!! Nyfiken på hur du gör för att få med den senaste uppdateringen...! Tipsa gärna. Säkert pisslätt om man bara fösöker...eller?!)

OttoPippi sa...

Hej Anna!!!

Vad superkul med en ny i sybloggsgänget :-) :-) Det skall bli jättespännande att följa dig och dina alster i din blogg!!! Det ser jag fra, emot! Jag länkar genast till "hemma hos mig"!! :-)

Vi ses i cyber!!
Häls, häls!
OttoPippi

Anonym sa...

hej! jag länkar tillbaka! jätteroligt att du hittade till mej! och byxorna du sytt i frotten från hemtex är jättefina! jag har tre av de bruna handdukarna, och jag älskar dom :) hade velat ha fyra men hann inte till hemtex innan dom tog slut :(

malin sa...

Självklart så är det ok att länka! Jag älskar djungeltyget, det är superläckert!

Botilda sa...

Välkommen till sybloggsvärlden! Klart du får länka - jag lägger till dig på min läslista också. Blir spännande att se vad du gör framöver, kan tänka mig att du handlar en del på Tygcentrum.

Anna-Snoddas sa...

Tack snälla ni!
HugOlle: Under Layout-sidelement -Lägg till gadget- blogglista!
Botilda: ja det blir en del på Textilcentrum ffa velour och mudd!

Erica sa...

Hej. Kul att hitta till din blogg! Snygga kläder du har sytt. Jag lägger en länk till din blogg på min om det är okej? vi bor VÄLDIGT nära varann :)

♥ Medea ♥ sa...

Ååh vad läckert frottétyget är!! Superfint.

Anonym sa...

Äh jag vill också kunna sy!
Wilma är i desperat behov av byxor..