tisdag 2 september 2008

Första inlägget!

Jaha, då ska vi se hur det här går! :) Här tänkte jag lägga upp lite bilder på sånt jag syr till sonen, "Snoddas"!

Började med att sy velourisar, men nu har det blivit allt möjligt, muddbyxor i stumt tyg, tröja, ett par väskor och t.o.m en doppresent som bestod av filt, body och byxor!

På semestern blev det en tur till Jofotex - det blev dyrt och jag blev lycklig!!!

Hittade även till JNY designs hemsida och det underbara Kanintyget! Men då fanns bara det vita kvar, ville så gärna ha det turkosa, ja även det orangea för den delen! Så mjukt och underbart!

Men jag har väl tyg så det räcker egentligen, men man kan väl aldrig få för mycket?!

Tid däremot skulle jag vilja ha mer av!

4 kommentarer:

Kicki sa...

Hej!
Kikar tillbaka. Kan jag lägga till din blogg hos mig om det är ok för dig. Vill gärna se vad du syr o pysslar med!
Kram

Anonym sa...

Har ganska mycket turkost om du väldigt gärna skulle vilja ha någon/några meter.

Anna-Snoddas sa...

mari78: Så snällt av dig! Jättegärna!

Anonym sa...

tjena bruden dom är så super snygga killarna i sina fina underbara mössor du är en hejare på att sy kramis