onsdag 31 december 2008

Årets sista!

Ja, här kommer årets sista inlägg! :)

Först ett par julklappar till Noah i landskapstyget från Jofotex, som jag fick i ett byte med TISA. När Noah öppnade paketet slet han av sig kläderna för "gågat" skulle på. Han har sett tyget hemma och konstaterat att det är tåg på det - han blev lyrisk!
Har inte tänkt att han ska använda dem samtidigt, blir lite pyjamasvarning på det då!

Innan vi reste bort över jul hann jag svänga ihop en tröja i det egenfärgade ugglorna. Bilden gör den dock inte rättvisa.

Ett par muddbrallor i sweatshirt tyg blev det också, de blev över förväntan. Jättemjuka och gosiga! Tyg från Textilcentrum och mudd från Stoff & Stil.


Sen blev det till att göra om Lennybrallan jag gjorde tidigare. De blev lite väl låga i midjan och så har jag insett att jag tycker bättre om mudd på byxorna både uppe och nere! :) Gillar verkligen den bruna mudden till tyget! Vecken efter resåren syns, men de försvinner förhoppningsvis i nästa tvätt.


Och sist och faktiskt också minst ett litet set i storlek 56, omlottbody, muddbyxor och en liten mössa. Interlock från E-slöjd och velour från mjukatyger.



Och så vill jag önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!
Kramar, Anna!




6 kommentarer:

Kicki sa...

Gott Nytt År!!! Vilka fina saker du sytt! Kram på dig

Doris_Assar sa...

Kikar tillbaka i din blogg :-) Vilka fina kläder och annat pyssel du gör!
De gröna färgade ugglorna var fina! Jag har vitt kanintyg som jag ska färga, kanske grönt skulle funka? Kommer du ihåg vad din gröna nyans hette?

God fortsättning!

Anna-Snoddas sa...

Tack ska ni ha! :)

Doris_Assar: Jag färgade kaniner samtidigt som ugglorna, blev jättefina. Herdins olivgröna var det. Bild finns under tyger i etiketterna.

Anonym sa...

jättefint! gillade särskillt uggletröjan :) gott nytt år på dej med!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Gott nytt år.
Vad mycket fint du hunnit med. Supersött bebisset.

Helena sa...

Jättefina kläder, gulligt bebisset! God fortsättning!