onsdag 17 december 2008

Julklappar!

En jobbarkompis ville ha ett set i storlek 92 att ge bort i julklapp, kul! Hon fastnade för den randiga velouren och de gröna ugglorna, annars fick jag fria händer! Läskigt! Satte ugglorna på ärmarna, blev så rörigt tillsammans med det randiga, men så här funkar det! Färgade ugglor från Jofotex och brun trikå från E-slöjd.

Randig velour från Mjukatyger, mudden vet jag inte vart jag köpt, den var vit och fick bada med ugglorna i grönt!

Sen ville min andra jobbarkompis, som beställde de här halsdukstuberna, även ha handledsvärmare. Jag gjorde en prototyp och den passade perfekt, kul när det blir bra direkt!





6 kommentarer:

Unknown sa...

så härliga färger!!
snyggt:)

**erika**

Erica sa...

oh, gillar de gröna ugglorna väldigt mycket!! Snyggt! Du får till mycket fina färgkombinationer när du färgar! De hä ugglorna, och de gula elefanterna blev ju också super.. Kanske borde börja färga jag me :)

Anonym sa...

såå fint!

Vindling sa...

Kanonsnyggt!

OttoPippi sa...

Underbara färgkombinationer! Ett skitsnyggt set verkligen!!

Anonym sa...

Hej Anna!

Jag kan meddela att julklapparna från mamma satt som en smäck! :) Handledsvärmarna blir toppen på jobbet, jag sitter alltid och fryser om händerna när jag jobbar med datorn. Både snyggt och praktiskt! :)

Vad mycket fina saker du syr, du är superduktig!!

Hoppas allt är bra med dig och familjen! God jul och god fortsättning!

Kram, Sara