onsdag 3 december 2008

Beställd tunika!

L och Es mamma ville att de skulle ha gosiga velourtunikor nu i vinter, och jag fick äran att sy dem! :) Tyvärr har inte velouren till Es tunika kommit ännu, men Ls är klar. Jag bara älskar den lila färgen, helt underbar! Velour från Nea Nobelle, mudd från Stoff & Stil. Mönstret är samma som till den här, förlängt och svängt ut mitt tröjmönster! Nu hoppas vi bara att den passar!

Och så har jag fått en Award :) av Krimskrams, tack snälla du , blev så glad! Ska försöka fixa till det imorgon, nu ska jag sova!

6 kommentarer:

prickig design sa...

vilken härlig!
Jag har också ritat ett mönster på en raglantunika, men tyvärr inte provat det ännu. Snart hoppas jag att hag får tummen ur... =0)
Har repat upp virkningen.

Anonym sa...

GRATTIS TILL DIN AWARD! det är jättekul när man får en :) och tunikan är superfin! färgen är helt underbar!

ha en underbar dag :)

Jes sa...

Så fin! Vilken härlig färg .)

Anonym sa...

Den blev ju super fin. L blev jätte glad när jag sa att du sytt en "vila" tröja till henne. Åsa

Anna-Snoddas sa...

Tack! :D

Åsa-Lillskruttan, hon är för söt!

OttoPippi sa...

Grattis!!!

Och vilken urläcker tunika!!!