måndag 1 december 2008

Brunt!

Som ni säkert redan vet så älskar jag brunt, så jag var ju bara tvungen att prova brun textilfärg också! Röda ugglor, gula elefanter och en bit vit piké med orangea ränder fick åka med. Är jättenöjd med ugglorna och pikén - men har inte bestämt mig vad jag tycker om elefanterna, tror jag gillar dem med! :) Blev mer åt det orangea än gult! Nu har jag ännu fler idéer vad gäller textilfärg, men det får vänta lite, har fått lite beställningar jag måste ta tag i först! Har satt saxen i det underbara tyget Lenny igen, ena halvan av en beställning. Muddbyxa i storlek 68, utgått från ett Ottobremönster, den här gången med sandfärgade muddar från Stoff & Stil. Velouren är köpt hos Nea Nobelle - nu är den tyvärr slutsåld!

10 kommentarer:

Erica sa...

jag tycker Elefanterna blev finast :) Det där var verkligen smart.. Gillar inte riktigt de gula elefanter som de är, att färga de var ju en super idé som jag måste sno :)

Anna-Snoddas sa...

Va kul! Ja, sno på du ! ;)

linnzan sa...

Vad fint det blev med färgningen! Och byxorna är verkligen söta!

Jes sa...

Så fina byxorna är, det är nog en av mina favoriter i velor just nu, gillar de gul/bruna elefanterna :)

Anna-Snoddas sa...

Tack ska ni ha!
Jes- jag är så kär i den velouren, ska nog bli en tröja till sonen också! =)

OttoPippi sa...

Elefanterna blev ju hur coola som helst!!! Jättebra!!

prickig design sa...

Vad fina elefanterna blev!!
Det är alltså lite missvisande bild på baljan? vet inte hur många gånger jag repat upp den. Har du bild på den får du gärna maila den till mig.trodde att det va jag som va helt ute o cyklade. Det står att det ska vara extra material med, men jag tror knappast att mitt kommer räcka. Kan det vara bottenmåttet som är angett för stort?

Anna-Snoddas sa...

Ja, elefanterna växer i mina ögon ;) gillar dem mer och mer. Tänkte göra en tröja av det, men har varken nån brun eller orange/gul som passar!
Syster Blå - Har mejlat dig!

Krimskrams sa...

Jag har en award till dig i min blogg!

Underbara byxor :)

plyschmyran sa...

Lenny är onekligen ett helt fantastiskt snyggt tyg. Synd att ajg var så seg på att beställa...