måndag 20 oktober 2008

Beställningar! =)

Mina kära vänner såg bilderna på de första djungelbrallorna jag sydde! Och ville ha likadana till sina småtjejer! Kul! Exakt samma som de här förutom storlek - de här är i ca 68 -74, det ena paret är lite längre då tjejerna är olika långa! De fick välja lite djur - E:s skulle ha så mycket fåglar som möjligt och en giraff, V:s skulle ha giraff och lejon!
Sen fick jag en beställning på en tunika från en annan kompis som ska på 2 års kalas! Hon kom och grävde i tyglådorna och fastnade för ett turkosrandigt i botten på en av lådorna! Brun mudd och bruna stickningar. Förlängde mitt raglantröjmönster, la till vidd och breddade ärmarna, blev en storlek 98. Är väldigt nöjd! Hoppas beställaren och mottagaren blir det också. Tyg och mudd från Jofotex!Så har jag fått mina efterlängtade storlekslappar (TACK snälla
[M]an [M]ade för allt jobb du lagt ner!), och mina "Snoddaslappar"! Snyggt!


5 kommentarer:

Daling sa...

Skitsnygga braxor!! Man blir riktigt glad av dom!! Snyggt med vit mudd också.

Anonym sa...

Beställaren till tunikan blev väldigt nöjd, det kommer en beställning på två till!!! Tack! Kram Åsa

OttoPippi sa...

Härliga kläder!!! En sån här klänning har jag också tänkt sy :-) Enkel modell gör sig så bra!!!

Anna-Snoddas sa...

Tack ska ni ha!

Åsa- du får komma och gräva i lådorna igen! =)

Heimlaga sa...

Jättefin tunika!