lördag 4 oktober 2008

Live bilder!

Har insett att jag måste sy mer kläder i elefanttygerna. Flera gånger vid påklädning har Snoddas sagt att han ska ha "flanter" på sig! Har 2 tröjor och 1 par långkalsonger, måste ju tvätta dem ibland! Han tar lite surt på sig andra kläder som tur är! Inte lätt att ta kort på en 2 åring med spring i benen, jag har gjort mitt bästa! ;)Mjuka sköna velourbyxor, som används flitigt och tröjan likaså! Brun velour och muddar från Jofotex.
Och lite bilder på djungelbyxorna, som också är sonens favoriter! Fodrade med jättemjuk, vit interlock från Jofotex, mudd i midjan och resår i benslut. Tycker att de är så fina på, lite smala upptill och mycket pös nertill. Nästa par ska nog få ännu mer vidd nertill!Älskade lilla "Ninen" fick också vara med på bild!




3 kommentarer:

Erica sa...

du har verkligen lyckats få till ett bra byxmönster! Skitsnygga byxor!! Elefant tröjan blev mkt fin den med. Oväntat med de randiga ärmarna, men oj så snyggt!

Anonym sa...

jag håller med om att byxmönstret är kanonfint! och det tyget på byxorna är ju helt underbart! elefanttröjan med randiga ärmar är ju även det underbart!

Anna-Snoddas sa...

Tack ska ni ha! Ja, jag ville inte ha elefanter på hela tröjan och då var det det randiga som jag föll för. Nu har jag nästan inget kvar, =( men några t-shirt ärmar räcker det nog till!