måndag 17 november 2008

Byte med TISA!

Har gjort mitt första byte! =) De första tofflorna jag gjorde blev ju för små för Noah, men TISA nappade på ett litet byte då de var precis lagom till hennes son! Jättekul! En riktig liten sötnos är han!

Tofflor mot en mössa!
Mössan är jättefin och passar perfekt! Noah brukar aldrig låta mig prova mössor på honom inne, men den här fick sitta kvar, bra betyg! ;) Han älskar ju dessutom tåg och bilar! Tack snälla TISA, vi är jättenöjda och glada! =)


Suddig men glad! =)
TISA hade dessutom letat efter djungeltyg men inte fått tag i något, så det blev även ett tygbyte, djungel mot landskap!
Har inte köpt något landskapstyg själv, så det var kul att jag fick händerna på lite på det här sättet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men gud vad söt han är!!! :) får jag låna en bild på han till mitt inlägg? :)

Anna-Snoddas sa...

Självklart! =)

Anonym sa...

Tack! :) Nu har jag lagt dig under bevakning så nu kan jag hålla lite koll! Bra för amningshjärnan med såna funktiner 8-)
Ska in och spana lite sen när jag har tid!