måndag 13 april 2009

Blommiga bralls & årets första t-shirt!

Det fick bli ett par 3/4 byxor till sonen i det blommiga velourtyget! Och en enfärgad svart t-shirt att matcha med!


Blev lika mönster på framstyckena, tänkte inte till riktigt. Men jag tycker inte att det gör så mycket. Syns ju knappt när de är på! :)



Och baksidan, älskar de tre röda blommorna med gröna blad! Ser att jag glömt sy på namnlappar - ibland går det fort!


En låg mudd i midjan och en muddkant i benslut.



Skrutten älskar dem och jag med! Spellevinken!




20 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Så snyggt! Älskar den blommiga velouren! Har beställt lite av det och vääääääntar på att få hem det! :)

Lallis/Helene sa...

Åh så härligt med sommarkläder! Den blommiga velouren är ju bara så fin!

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vilket grymt tyg! Och vad somriga och fina byxor.

Helena sa...

Jättefina byxor!

Doris_Assar sa...

Åååhh vad glad man blir att man har det där tyget!! :-)
Han vart ju jättefin i det! :-)

Sandra sa...

Vilka fina byxor, detta tyget är så underbart!

Och din söta kille verkar sååå nöjd och glad över dem!

Lilla NovaK sa...

Klart att han älskar dem! De är ju helt underbara! =) Jag tycker verkligen inte att det gör något att framsidorna är likadana, man tänker ju inte ens på det!

Krimskrams sa...

Så underbara byxor! Passar jättefint på din lille kille :-)

Lina sa...

Hej! Hittade hit via länken till din blogg på familjeliv. Vilka fina byxor du gjort till sonen din, älskar verkligen färgerna!
Mvh//Lina

Anna-Snoddas sa...

Tack för alla snälla kommentarer! Det värmer! :)

Älskar tyget och byxorna är sååå fina på skrutten och sååå mjuka!

Tänk att man kan bli så KÄR i ett tyg! ;)

Sagofe sa...

Wow! Skitsnyggt!

Ett Tu Tre sa...

Härliga trekvartsbyor och sonen ser nöjd ut!

h/saltaste bönan sa...

Jättefina! Kan bara instämma i att tyget är super!

od Andulky sa...

Wow, vad fin han blev i kläderna! Den blommiga velouren är verkligen snygg och passar hur bra som helst till en kille också! Borde nog beställa lite, känns väldigt somrigt!

Karin sa...

Vilket underbart tyg!!!!

pysselmamman sa...

Skithäftiga!!!!Gillar dem skarpt!
kram susanne

Shamu sa...

Å nå gleder jeg meg til sommeren.
Skikkelig sommerbukser. :-)

Lina sa...

Kul att du tittade in hos mig :). Tack, jag är väldigt förtjust i den mjuka frotén jag använde mig av. synd bara att klänningen inte var större :P. Ska lägga upp livebilder på Skrutten senare i dag. //Lina

Doris_Assar sa...

Hej! Jag har en liten syrelaterad utmaning till dig i min blogg. Bara om du vill förstås :-)

Strömming sa...

WOW vilken velour!!! :D