tisdag 31 mars 2009

Pay It Forward!


PAY IT FORWARD

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."


Ramlade in på Minimojj:s blogg för första gången idag! Och där låg det en PIF och väntade! :)

Så jag anmälde mig där.


Så nu är frågan om någon vill hoppa på min PIF (lite nervös är jag)?!

Det enda är alltså att du lovar samma sak på din blogg!

Om du vill ha en present av mig, så lämna en kommentar och mejla din adress så jag vet vart den ska! :)

6 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Hänger gärna på en PIF igen:-)

Litensötnos sa...

Hej jag testar gärna en PIF :)
låter som en jätte bra och kul grej.

Krumitott sa...

Jag är på! Klart jag vill vinna en present av dig! Elefantbyxorna var jättesnygga, har du sett att det kommit lila elefanter också?

Anna-Snoddas sa...

Oj, vad roligt! :) Nu ska här bara finurlas lite! ;)

Mvh Anna!

peter pc carlsson sa...

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."

För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".

Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.

Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html

Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.

Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Peter PC Carlsson

Litensötnos sa...

Hej
tack för dom jätte fina handledsvärmarna och halstuberna.
gör absolut inget att det tog lite tid dom var värda att vänta på! sönerna testade och gillade dom direkt! dom kommer bli perfekta till hösten. skickar livebilder på dom sen om du vill (kommer lägga upp ett inlägg i min blogg) hoppas du får en bra sommar och tack för en inspirerande sida!
mvh helene