fredag 27 mars 2009

Obloggade brallor!

De här elefantbyxorna sydde jag för flera veckor sedan men de hamnade aldrig i bloggen! Men nu så...

Dessutom är det första gången sonen frivilligt poserade, tyvärr med nappen i munnen - men när han för en gångs skull ville att jag skulle ta kort på honom, så vågade jag inte ta ifrån honom den!



Visst har han snygg frilla mitt lilla hjärta?! Alltid en härlig tuppkam! :)


Turkosa muddar i midja och benslut. Syns bara när han sitter - de är lite långa!


Och den berömda arga blicken...



Sen trodde jag att han hade fått nog, men han skulle bara stänga dörren ordentligt så det gick att luta sig mot den. Lilla älsklingen, blev till och med arg när jag la undan kameran. Sötisen! :)

Material: Bruna elefanter från Jofotex och turkos mudd från Stoff & Stil!

Ha en trevlig helg!



12 kommentarer:

Helena sa...

Snygga byxor! Det är inte kul att få den arga blicken när man vill fotografera :-)

Doris_Assar sa...

Snygga!! Tröjan är också en höjdare :-)

Syserine sa...

Härliga byxor och härlig pojke!

Sagofe sa...

Vilka snyggingar, både sonen och byxorna :-)

od Andulky sa...

Superfina!! Byxor och son :-)! Tycker det är snyggt med det turkosa till bruna!!! Min favvokombo faktiskt!

Lilla NovaK sa...

Det gäller att visa mamma var skåpet ska stå! =) Vilken ursöt tuffing!

Jättefina byxor, blev snyggt med turkosa detaljer till. Och nappen matchar ju brallorna... =)

Lallis/Helene sa...

Vilken söt kille du har! Jättefina byxor!

Nilla sa...

Tjusigt! Tröjan var tuff, har du sytt den också?

Anna-Snoddas sa...

Tack snälla ni! :) Själv tycker jag att han är det sötaste som finns (bara en aningens partisk) ;)

Tröjan kan jag tyvärr inte ta cred för - en äkta H&M som sonen älskar! Den matchar ju snyggt iaf!

nikita sa...

Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg
Gangstar - Kläder för världens coolaste kids.

Var gärna med och tävla!

pysselmamman sa...

Coola byxor, söt liten kille du har!

Krimskrams sa...

Härliga byxor och filken go kille! Jag får arga blicken av min pojk ibland när jag ska fota också :-)