tisdag 3 november 2009

Byten! :)

Har länge suktat efter ett av Lillofants snygga halsband och blev överlycklig när hon kunde tänka sig ett byte! Jag fick detta underbara halsband och hon fick ett par tyger och ett mönster! Jag är väldigt nöjd!


Sen efterfrågade Tisa ett byte och jag hängde på!
Mer smycken blev det, ett armband och ett par örhängen, jättefina! Tänkte inte alls på att de matchar med halsbandet! :)

Och en sak till som jag suktat efter ett tag är ju en äkta Tisamössa! Härligt baggy, mörkbrun med en stor blomma! Jag är kär! Jag brukar i stort sett aldrig använda mössa, dem här godingen har jag redan använt ett antal gånger, och fler lär det bli!

Bilder på vad jag skickade till Tisa kommer senare.



Tack underbara ni för bytet!

4 kommentarer:

Helena sa...

Vad bra att armbandet passade till halsbandet! Och verkligen snygg mössa. Ikväll har jag gjort ett försökt att sy efter mönstret jag fick av dig i bytet, det gick så där. Mönstret är nog bra, det kommer nog att kunna bli fina grejer av det vad det lider :) men det gick åt skogen med sömnaden ikväll, bloggar om det imorgon för jag är alldeles för trött nu :)

Vindling sa...

Skoj med byten. :)

Mina sa...

Vilka bra byten! Tisas mössa var ju fantastisk, lyllos dig :)

MinaMirakel sa...

Håller med om mössan, den ser underbar ut!/Åsa