tisdag 27 oktober 2009

Lite efter!

Ja, snacka om att jag ligger efter med bloggandet! För ungefär en månad sedan var det fotografering på dagis, och självklart behövde ju skrutten nya kläder! :)


Så härliga, höstiga färger...



har börjat tycka mer och mer om svart, blir så snygga kontraster!




Lite trött, snart dags att gå till dagis!




Och lite mössbeställningar från kära grannen C. Fyrkantsmössor och vantar till lilla L...



och baggymössa och en halstub till storebror V. som är helt tokig i " Cars", som tur är hade jag ett "stryka på märke" hemma!





Noah och Vincent poserar snyggt! Ser ni de lystna blickarna på tågen!? ;) Noah har en fyrkantsmössa och halstub!





Material: Randig trikå - Myllymuksut, köpt från Mjukatyger, svart velour - Mjukatyger, svart mudd - Stoff & Stil, mösstygerna - E-slöjd!

Mönster:
Tröjan - Ottobre Creative Workshop 301, resten egna.

Övrigt:
Att kläderna är så fina på min lilla skrutt och fotona på dagis blev jättebra!




5 kommentarer:

Helena sa...

Fina fotograferingskläder!

Man ser riktigt hur gärna han skulle vilja ha de där tågen :-)

Maya sa...

Snygg tröja med matchande byxor!

Smörsoppens sa...

Gillar din blogg, och tack för beskrivningen på handledvärmare. Jag sydde mig ett par att ha när jag skulle vara ringsekreterare på hundutställning i ett kallt ridhus. Toppen.

Vindling sa...

Jättefina kläder. :) Gillade verkligen dom softa sköna färgerna i tröjan.

Erica sa...

åh, gillar tröjan.. supersnygg.. Fina bilder också!