måndag 23 november 2009

Byte forts. :)

Och det här skickade jag till Tisa!
Tina efterlyste lite tröjor och så här blev de...




Alla i storlek 98, men lite olika långa. Pirattyget hade jag inte så mycket kvar av så det var precis att det räckte!

Mönster: Eget raglanmönster den sista Ottobre Creative Workshop 301.

Tyger:
Husvagnstyg och kaniner med matchande interlock - JNY Design, Pirattyg - Mjukatyger.

Övrigt:
Så tråkigt att jag inte kommer in i bloggandet igen, syr ju en del men bloggen blir bortprioriterad. Och min lilla älskling är sjuk igen, av de sista fyra veckorna har han varit frisk en! När vänder det?! Tack ni tappra som tittar in då och då, jag ska försöka bättra mig.
Kramar Anna!

8 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Krya på sonen! Fina tröjor!!

JuMel sa...

Fina tröjor! Så jobbigt med sjuka barn, hoppas han kryar på sig och håller sig frisk.

Charlotta sa...

Fiiint!!
Ser alltid fram emot nya inlägg, det är jättekul att få se allt du gör. Hoppas du får inspiration till lite mer frekventa uppdateringar :)
Kram

Erica sa...

Det är så det är ibland. Livet kommer emellan och bloggen får stå tillbaka. Men jag kollar in då och då som vanligt även om jag itne alltid lämnar en kommentar. Tröjorna var superfina. Måste ta och sy en pirattröja jag med, men to do listan är lång :)

Heilt spesiell sa...

Flotte trøyer!!

od Andulky sa...

Jättefina!!
Krya på er!!

Strumpetossa sa...

Superfina tröjor! Har samma situation med sjukdomar hoppas ni blir bättre snart!

Karin sa...

Vad kul att du uppdaterat! Fiiiiiint med rosa klänning!!!
Kanske skulle jag ta och beställa ett sådant rosa nattlinne (inte till mig denna gången). Hmm, har du tyg kvar?

Kram!
/Karin