lördag 21 februari 2009

Bebis paket!

Mina kära vänner ska få barn i slutet av mars! Så när vi träffades tidigare i veckan passade jag på att leverera det här! De har inte tagit reda på vad för sort det är så det skulle vara unisex. Några av mina favorit färger är brunt, turkos och rött. Passande nog även den blivande mammans favorit färger. Hade så många idéer och kunde inte bestämma mig, så det blev mer än vad det var tänkt från början! Det är så kul att sy så smått!


Tre bodies i storlek 56, den turkosa finns bloggad HÄR och den röda HÄR!

Tre par byxor, också i storlek 56. Även den HÄR tröjan följde med i paketet (fastnade inte på bild den här gången).

Det enda plagget som inte är bloggat tidigare. Brun interlock från Jofotex, röd stretch jersey från Stoff & Stil.

Den blivande pappan är AIK:are i själ och hjärta, så när jag såg denna randiga E-slöjds trikån på Syfestivalen i höstas kunde jag inte låta bli!
Ni kan kanske gissa vilket som blev hans favorit plagg?!
Så nu får jag nog ta och beställa några meter till, så jag har hemma när bebisen växer ur bodyn! :)



11 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vad mycket fint. Kan tänka mig att de blev glada. Alltid kul att få sy så smått också, då tar man tillfället i akt.

Doris_Assar sa...

Vilket jättefint paket, jag skulle blivit jätteglad!!! :-)

od Andulky sa...

Oj, vilket fint paket! Såklart de blev glada!!!!

Heimlaga sa...

Vilket härligt paket att få!

OttoPippi sa...

Jösses vilken produktion av supersöta bäbiskläder!!

plyschmyran sa...

Snygga! Vilka lyxiga presenter!

Ceci sa...

ojoj vilken lyx att få ett så stort paket med fina kläder! Jag är inte AIK-are men jag gillar nog ändå det settet bäst, gult är så fränt!

Äppel Päppel sa...

Så himla fint! Alltihop var kanonfint!

lilla hjärtat sa...

Vilket fint bebis paket i härliga färger.

♥Ida♥ sa...

vilken härlig blogg du har. la till dig bland mina favoriter. Gillade skarpt väskfilten du gjorde. Kanske lånar iden till min kommande lille bebis. Verkar mycket praktiskt att ta med sig ju. =)

ca_milla sa...

Hjälp vad lycklig jag hade blivit! oj så fina kläder!