måndag 4 mars 2013

Hoppsan!

Nu ska vi se om det går att blåsa liv i den här bloggen! ;)
Jag kan ju göra ett försök i alla fall!
Det har hänt en del sen sist, vi har gift oss, flyttat till Blekinge och fått en liten son till, en snabb uppdatering så där.
Just nu syr jag mer än jag någonsin gjort tror jag, det är så kul at klä lilla Linus i hemsytt.
Men i det här inlägget blir det mest tjejkläder.


 En present till en kär vän som fick barn ett par veckor efter mig.


Syskonmatchning till brorsdöttrarna, blev en lite blek bild tyvärr. Klänningarna hamnade till och med på förra årets julkort, det är ett gott betyg! :)


En tröja till fina svägerskan


Årets julklapp till sötisarna och...


En försenad födelsedagspresent.


Fina lilla Hanna ville ha en jumpsuit, så det är klart att hon skulle ha det.


Här är vårt lilla nytillskott när han var 1 månad gammal - nu är han 7 månader och växer så det knakar!

5 kommentarer:

Syserine sa...

Hej igen! Grattis till tillökningen! Och fina plagg!

Karin sa...

Å vad roligt med uppdateringen!

Anonym sa...

Vad kul om du börjar blogga igen! Vill se allt fint du syr. Kram Charlotta

Elin sa...

Hej och grattis till nytillskottet och giftemålet! Fina kläder du gör! Vi har också fått tillskott, en liten Ivar kom den 18 maj. Hoppas allt är bra annars? KRam Elin från föräldragruppen i Rissne!

Anna-Snoddas sa...

Tack!
Vad roligt Elin! :)
Bara bra med oss, hoppas att det är det samma med er!?
Har äntligen skaffat facebook nu, men jag kan inte hitta dig?!
Kram